Tuesday, July 13, 2010

JAWAPAN ALIH BENTUK BAHASA IKLAN

Perbadanan Pembangunan Perdagangan Luar Malaysia (MATRADE), menawarkan jawatan kontrak sebagai Pegawai Teknologi Maklumat gred f 41. Tangga gajinya ialah P1T1 hingga P1T25 iaitu RM 1899.01 hingga 4715.35.itk adalah sebanyak RM 300, manakala ITP adalah sebanyak rm 250.00. BSH adalah sebanyak RM300.00.

Syarat-syarat untuk jawatan Pegawai Teknologi Maklumat secara kontrak ialah Ijazah Sarjana Muda Kepujian dalam bidang Sains Komputer atau Teknologi Maklumat yang diiktiraf oleh kerajaan daripada institusi-institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.
Ijazah lain yang diterima adalah sama ada Ijazah Sarjana dalam bidang Sains Komputer, Teknologi Maklumat, atau Kejuruteraan Komputer daripada Institusi pengajian tinggi tempatan, atau kelayakan yang setaraf dengannya.
Ijazah Doktor Falsafah (Ph.D) sama ada dalam bidang Sains Komputer, Teknologi Maklumat,atau Kejuruteraan Komputer, atau kelayakan yang setaraf dengannya juga memenuhi syarat.
Kelulusan bagi mata pelajaran Bahasa Melayu termasuk ujian lisan pada peringkat spm atau kelulusan yang diiktiraf oleh kerajaan menjadi syarat untuk jawatan itu.


BERSAMBUNG...

No comments:

Post a Comment